Press

"Saint-Saens Concerto da Olağanüstü yeteneğe dayanan yalın bir teknik, sol el ve "yay"da duyarlı bir denetim kolaylığı. Fransız bestecisinin coşkun lirizminden taşan sesleri her ölçüsü kıvanç veren bir yorumla iletti kulaklarımıza."

Faruk Yener, 1976 Istanbul

"Keman edebiyatında seçkin bir yeri bulunan Wieniawski Concerto da  yapıt boyunca çevresindeki yargıları pekiştiren çabasıyla bir kez daha haklı alkış derledi. Konçertonun bölümlerinde saklı özellikleri yeterince ışınlatarak aktardı Bozok." 

Faruk Yener, 1977 Istanbul

 

"Qulle belle interpretation chaleureuse et emouvante du Poeme de Chausson. Petillante et scintillante a souhait, telle fut l'execution du Rondo Capriccioso de Saint-Saens.

R.B, 1980 Neuchatel

 

"Prokofieff Sonate exefutcutee avec elegance et avec une admirable aisance dans la virtuosite. La technique est a sa place, elle n'est plus que le moyen qui permet d'obtenir une haute qualite musicale. L'auditoire est l'aise devant une telle assurance, l'artist lui communique plainement son talent.

O.D, 1980 Rolle

 

"La sonorite chaleureuse et le jeu vivant du violoniste, superbement coloree et rythmee.

A.L.B, 1984 Vevey

 

"Çaykovski Konçerto da Tayfun Bozok computer'e bağlı izlenimi bırakan şaşmaz, hata tanımaz, müzik idealinden ayrılmaz bir sanatçıydı sahnedeki. Rus romantiğinin pek çok kemancıyı ürküten, üst düzeyindeki oluşumun "denek taşı" sayılan Konçerto'su güvenli bir yayın işlerliği ile özelliklerinden ödün vermeden seslendirdi"

Faruk Yener, 1984 Istanbul

 

"Tayfun Bozok se montre, lui, ardent sans ostentation. Et quelle sonorite."

Aime Corbaz, 1985 Biere

 

"Yay ve parmak tekniğinde, soluk aşıp verme, cümle kurma ve nüans belirleme tutumunda, entonasyon denetiminde titiz ve kusursuz, yorumlarında seçkin, kültürlü, coşkulu bir solist."

Üner Birkan, 1986 İzmir

 

"La partie soliste permet a Tayfun Bozok de faire valoir une sonorite tres chaleureuse et une technique d'une grande purete."

Journal de Geneve, 1988

 

"Dans une maitrise sans faille de son violon et une sonorite genereuse, Tayfun Bozok apporte au concerto de Frank Martin un balancement ideal entre retenue et lyrisme. Sa vision large et nuancee, en liberant de cette oeuvre la vie secrete qu'elle retient, nous donne le plus beau moment de ce concert."

Pierre Paccaud, 1988 Tribune de Geneve

 

 

 

 

"Polyptique, Tayfun Bozok assura la partie soliste avec une solidite, un sens du pharasa et une profondeur remarquables, offrant en particulier une "Image de Gethsemande" d'une superbe intensite expressive"

Gazette de Lausanne, 1990

 

"Tayfun Bozok, soliste de "Polyptique", a seduit par son jeu naturel et engage, qui relevait cette piece plutot austere."

24 Heures, 1990 Lausanne

 

"Barber Konçertosunu seslendiren bu usta kemancıyı, tertemiz, duygu yüklü, pürüzsüz yorumu ile hep anacağız"

Üner Birkan, 1998 İzmir

 

"Haçaturyan'ın keman konçertosunda değerli kemancı Tayfun Bozok'un olağanüstü temiz, ritmi düzgün ve duygulu seslendirişi salondaki dinleticileri çok mutlu etti. Böyle bir değerli üye kazandığı için Opera Orkestrası ne denli övünse azdır"

Ahmet Say, 1998 Ankara

 

"Eduard Lalo'nun İspapanyol Senfonisi Op.21'i büyük bir ustalıklaseslendiren tecrübeli sanatçı kemanına adeta şarkı söylettiriyordu. Onu dinlerken yılların çalışmaları bu seviyeye gelene kadar ki fedakarlıklar uluslararası başarılar her birinin sanatçıya kattığı güzellikler bir bir ortaya çıkıyordu"

Mehmet Ortaç, 2012 Samsun